Friday 4 September 2015

I'm giving up on you

As time passes, so, here we go. Aku berhajat nak tulis blog balik sebab people keep following me on twitter and instagram. Sebelum ni, I'm stop blogging because people keep on reading my post. Huhu

Same reason, right? So, malam ni topik yang aku cuba wujudkan adalah cinta sesama manusia. specificly, cinta ajnabi. Pertama kali kaki aku melangkah masuk ke alam universiti, aku sedaya upaya menjaga batas pergaulan yang ada. Sampaikan aku stop contact kawan sekolah rendah aku. Just sebab nak jaga ikhtilat.

Tapi, as time goes on...... Aku berurusan dengan ramai orang. Then, ade sorang mamat ni suka kacau aku. Seperti kebiasaan yang aku buat berlandaskan matlamat asal aku, aku cuba untuk ignore die. Masa tu hanya ada facebook dan twitter, instagram ade tapi taklah sesyok sekarang ni.

Aku tetibe stop conversation dengan die masa masuk first year degree. Itupun sem 2. Pastu, we were not contacting each other unless kitorang just say "hye bye" masa jumpe. Itupun aku dah malu. Back after 1 and half years later, kitorang rapat balik. And yes, dia mengungkit what was happened before. I admit memang aku tak jujur pun. And for your information, sampai ke hari ni aku memang tak jujur on my feelings towards you. 😝😜😜

He was with someone else at that time. Actually I'm the last person knew that from my friends. If I'm not mistaken, I knew he was coupled after they broke up. This is the real story I tell you. To be honest, there was other parties who blaming me because of their relationship. This is so ridiculous. 😡😡😡😡

And now, I can not say anything.
I need to stay strong. Just go with the flow.
I deserve someone better and you too.
But, I'm wishing you all the best in whatever you do.
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment