Wednesday 30 March 2011

da seminggu berlalu,,

yeppp,, dah seminggunyer berlalu..
result SPM 2010 telah pun dikeluarkan right??
nak rse ape2 pun,,, sume dah berlaku,,,
yesss,, sume yang berlaku mang ade hikmah disebaliknyer..
dan disebalik peristiwa itu, Allah dah tunjukkan pada aku sebenarnye,,
Dan aku sebagai hamba-Nya patut bersyukur dengan apa yang ada..

now,, aku terpikir.. kat mana tempat blaja aku yang seterusnye?????
aku takoot klo aku xdpt dtmptkan kat ipta.. susah ooouhhh..
aku bukannye dilahirkan dalam family yang kaya-raya..
family aku jenis yang sederhana saja..
aku takoot sangattt..
Ya Allah, Kau permudahkanlah sgla urusanku,, Amin.. :D

p/s: hope klo dapat sambung foundation/ asasi or matrikulasi pun,, alhamdulillah.. :D 

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment