Tuesday 29 March 2011

rindu ohh sayangg..

as-salamm..
petang tadi aku pegi skola.. samttajlah beb.. x kan skola rendah kot..
just nak amek sjil bhenti skola jep... ++ aku nak amek sekali sjil PMR & SMA aku kat pejabat..
aku x tau lak kne amek sekali sjil PMR & SMA,, naseb baek da amek..
aku drive ohh dari rumah pegi samttaj,,, sanggup plak aku lekat sticker P kat kete,,,
hehehe.. 1st time kot tampal P kat kete,, bese, aku selamba je bawak x letak sticker P...

mule2, kuar kete, jumpe hidayah rozalee,, wahhh.. dgn kwn bru dy kot.. amek stam jugak la..
then, teman aku g pejabat,, pastu diowng hilang. ntah la... pstu msok kete..
naseb baek mama ingtkn soh amek sjil PMR & SMA.. <3 (thank mama)
then, turun balik, g pejabat.. mase tgh sbok nak sign kat stu.. tetibe, shudek, ayu & ejat (bukan nama sebenar) datang kat pejabat.,.
sob2.. rindu gler lah kat korang...
aku sayang kamooo!!!! <3 <3 <3


P/S: aku rindu gler kat siti shuhadah binti mahmod.. <3

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment