Sunday 7 August 2011

kesian kat aku kan?

assalamualaikum dan salam sejahtera..
fisrt of all,, sorry,, blog ni sangat-sangat berhabuk,, tak dapat nak buat apa-apa dah,, hanya mampu memandang,, haahaaa,, sokey,, i'm at usim right now.. almost 2 month i'm here.. and i just use the other alternative uses to open my fb's account.. my blog,, just like ..........................,, i don't know what to say.. haha.. duduk kat universiti memang sangat-sangat dan sangat-sangat penat,, kalah aku duduk asrama sepanjang lima tahun beb.. memang la boley bawak phone,, tapi,, hmmmmmm???? tak boley cakap kat sini,, haha,, ini pun aku online gune housemate aku punyer lappy, aku tak de lappy lagi,, so,, bersabar dan terus bersabar sahaja.. haha.. so,, wish me luck okeyh???

semoge aku tabahlah menjalani kehidupan di usim yang dhoiiiffff jiddan nie!! hehe :d
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment