Monday 30 May 2011

tipu,, tipu, tipu....

hye hye.. selamat soreyy...

aku memang sebenarnya amat-amat menghitung hari.. ☺☺.. yelah,, hanya tinggal tidak kurang dari 24 jam je aku akan berada di rumah ini.. sedeyh kan ☻☻☻.. semalam aku sampai rumah dari pahang dalam pukul 3.30 petang.. then,, aku memang dah kepenatan gile.. sebelum malam tuh, aku sempat makan steamboat.. haha☺.. jangan jeles ea.. aku makan dengan family je.. dah mama aku tanya nak makan steamboat ble? so, mama aku buat la,, haha :P sebab tuh aku sungguh sadis malam tadi..


hari ini, aku bangun pagi,, tetapi, terasa malas mahu bangun.. last-last aku tido balik tapi bangun  dalam pukul 8 lebih  sebab mama aku dah jerit-jerit.. hehe ☺.pastu aku layan tv dulu,, makan kat atas,, alaaaaa,,buat selamba jerk bawak makanan kat atas.. kalau tak memang kene lah.. haha ☻. then mama aku soh aku bersiap pegi carefour dengan ayah aku. dalam kepala otak aku memang aku nak pau ayah aku habis-habisan.. haha ☺. kejam ke? tak kan??? hehe ☻. alaaaa,, sekali-sekala,, dah lama aku tak pau ayah aku. aku pun dengan selamba badak jerk,,  amek barang then letak dalam troli.. bila ayah aku tanya, bagi reason yang sepatutnye,, then ayah aku akan cakap.. "okeyh... ambek lah.." yeaaaayyyyy!!! best kan kalau tiap-tiap hari shopping dengan ayah aku macam ni. ☻

aku tak kesah kalau shopping dengan ayah aku,, naseb baek adik-beradik aku tak ikut sekali, kalau tak.,,,memang aku tak dapatlah nak pau ayah aku habis-habisan.. mahal-mahal jugak aku pau ayah aku,, kalau dengan mama aku, aku kene pikir banyak kali kalau nak pau.. haha ☺. balik rumah,, kakak aku dengan adik lelaki aku jeles jer tengok aku beli barang-barang.. haha ☺. NO KOMEN.. tapi,, aku sangat sadis di sini disebabkan telefon bimbitku tidak dapat berfungsi.. ingat nak beli phone baru.. adeeeehhh,, tak dapat den!


p/s: aku nak phone baru.. ayah, angah nak phone baru please!!! ☺♥♥♥
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment