Tuesday 29 May 2012

haih? seram..

hallu,, hallu,, hallu

Selamat tengah hari la saya ucapkan. huh?? semangat.. kalau tengok drama-drama kat televisyen, memang banyak diadaptasikan daripada novel. kan? kan? dan genrenye lebih kurang sama je. contoh, kawen paksa. vanilla coklat, bicara hati and so on. pastu ade pulak kawen kontrak. aiyoo??


sebenarnye, aku baru je mimpi pasal kene kawen. haha :d amek kau!! ape la nak jadi. seram.. seyes tak tipu. sekarang ni pun ade gak kawan-kawan sekolah aku yang nak kawen. and semalam, ade pulak kawan se-universiti aku (kawan sekuliah) jemput aku datang kenduri kawen die. tapi, aku rasa tu olok-olok je. sebabnye, kalau betul-betul die yang nak kawen, konfemlah kan die bagi aku alamat full rumah die. Am I right?

mimpi aku tu bermula apabila seorang mamat (realitinye aku sangat meminati karakter beliau pada mulanye sahaja, but now, I don't know what to say) die datang. pada masa tersebut, aku tengah rushing nak pergi kerje. mamat tu pulak sibuk datang time tuh. so, die mintak permission kat parents aku ape ntah.. so, aku pun naik la kereta die. yang paling best, aku naik lamborghini. huh? I like. Love you. huhu. aku tau mamat tu sangat pendiam, and bile aku tanye nak pergi mana, rasa geram memang ade, tapi memandangkan dah naik lamborghini kan, so, aku ikutkan jela. at that time, aku kene pergi rumah mamat tuh, so, jumpe la dengan seisi warga rumah tersebut. nak dijadikan cerita dalam mimpi tuh, ayah mamat ni memang sangat tegas. kakak die, mak die, adik-beradik perempuan die sangat lah baik. ayah die je sangat tegas. kecut perut depan ayah die beb! seram!!! last-last, aku pun dah tak tau nak buat conclusion ape dari mimpi ni. huh? semangat jah!


**sekarang nih, macam-macam boley berlaku. don't expect too much, it will be unexpected! Allah knows the best!
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment