Sunday 6 May 2012

huhhhhhhh.. blog berabuk!!!!!!

salam alaik.

i don't know what to say. sorry, oye-oye, berabuk sudayhhhh.. saya sibuk. macam2 perkara yang berlaku sepanjang semester kedua ni. I've changed a lot. setiap perkara yang berlaku ade hikmah disebaliknye. xpe,, xpe.. kini,, diumumkan,,, saya sebagai pengangur terhormat buat masa nih. doakan saya dapat kerje yang best tau!

actually, saya da siap lawa-lawa dah arituh depan pintu pagar tadika belakang rumah semata-mata nak apply kerje, tapi, ya Allah.. tak de semangat derrr!! mana pegi semangat aku pun tak tau! aku boley blah dari tadika tuh tanpa apa-apa action seterusnya yang aku patut ambik? huh? apakah???







p/s: kenangan lama usah dikenang!!!!!!
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

2 comments:

  1. I IMAGINE YOU RUN AWAY..haha,,RUN FOR LIFE =P
    btw all da bez dear

    ReplyDelete