Friday 11 May 2012

i hope so..

assalamualaikum :D

hye hye. how's life? everything is okeyh or not? haha. yeahhh,, I'm so far, so good. Every problems has it solutions. Its gonna be good. I though. hehe. Semalam kan, ayah keje half day. I don't know why. Semalam kete vios rosak. Bateri kong!! Aku ingat dok rumah ni dapatlah aku jalan2. haha. Sorry to say la. tak pe, tak pe. Mungkin ade hikmahnye.

Semalam jugak kereta atos buat hal.  sebenarnye, my dad bising. ini tak betul, itu tak betol. ntah, orang dewasa memang banyak problem kot. haha. xpe2, saya maseh belom dewasa untuk berfikir mengenai semua bende. hehe. *poyo je ayat* wink.. wink.. ayah bising sebab mama tak pandai nak pam tayar kete la, nak isi air dalam filter wiper la. bla, bla, bla. then, tibe di stesen minyak, pastu nak pam tayar. haha. tayar pancit di situ jugak. huh? apakah??? tu la, bising lagi. naseb baek ade pak cik india yang sudi tumpangkan ayah pegi jumpe mechanic kat seberang jalan je tu. huhu. :P

 Dad: ayah ade 3 kerete nak kene jaga, empat orang anak nak besar dan didikkan, seorang isteri. huh? lapan orang ayah nak kene jaga.
Mama: lalalaala~~~~ hehe.


p/s: lain kali ajarlah sekali pada perempuan berkenaan kerete. hehe :P








hari ni, jumaat.. pergi interview. hehe. macam-macam jenis manusia aku jumpe. ceh, xbanyak mane sangatlah! boleylah. doakan aku dapat la cari kerje buat masa ni. bosan la duduk rumah. macam alien je. xde sape nak ajak borak. haha :P jadi kerani pun boley la buat masa nih. Asalkan dapat pengalaman. huhu :D

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment