Wednesday 13 April 2011

Harap Maaf,, Maklumat anda telah kami proses,,, ☺

hello??? tak de orang kan?? haha ☻.. just nak share something nih,,, hari ni barulah boleh check semakan temuduga untuk KPLSPM,, huh,, memang tak larat nak tunggu lama-lama lagi,, and sebenarnye,, aku pun tak tahu,, apakah perasaaan aku sekarang nih, sama ada gembira kah??? sedihkah?? atau apakah?? hehe,, aku sendiri tidak tahu,, aku pun kadang-kadang tak tahu asal aku punyer feeling lambat sangat effect,, hehe,, saket jiwa ke ape??

so, aku nak cakap ape dengan ayah aku nih? kecian tak?? haha, aku pun konfeus lagi,, sama ada aku layak ataupun tak menjadi seorang guru,, klo Allah dah tentukan yang terbaik buat aku,, aku terima dengan redha,, Insya-Allah,, kau doakan yang terbaek ajelah buat aku,, eh2,, jap2.. ade orang ker? lantaklah,, yang penting,, klo aku rajin,, aku akan bace balik ape yang aku post nih,, hehehe ☻





Haraf Maaf, Maklumat anda telah kami proses. Nama anda [NURUL AIN ATIQAH BT SAMSURI]-[93112310****] tidak tersenarai dalam calon layak temuduga,
Kursus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) Ambilan Jun 2011

p/s: klo nak semakan tekan kat sini,,








Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment