Friday 29 April 2011

KEPUTUSAN PENEMPATAN CALON
PROGRAM MATRIKULASI KPM SESI 2011/2012 



Makluman.

  • Anda membuat semakan menggunakan No Kad pengenalan 93112310****

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
NamaNURUL AIN ATIQAH BINTI SAMSURI
No Kad Pengenalan93112310**** 
No MatrikMS111150****
Program PengajianPROGRAM SATU TAHUN
KursusM001-SAINS
Nama KolejKOLEJ MATRIKULASI MELAKA 
Tarikh Mendaftar23 MEI 2011  

Sila buat pengesahan terima (1) sebelum mencetak dokumen di bawah.
Bawa SEMUA DOKUMEN pada hari pendaftaran di kolej.
1. Pengesahan Terima Tawaran
2. Surat Tawaran
3. Dokumen Peribadi Pelajar
4. Surat Perjanjian
5. Panduan


Sila Hubungi Talian Bantuan di 03-8884 4083 Bahagian Matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia (8.30 pagi - 4.30 petang hari bekerja) atau hubungi kolej yang ditawarkan jika ada sebarang kemusykilan.

Sila berhubung terus dengan kolej pengajian tentang urusan pendaftaran dan lain-lain. 


Yuran Pendaftaran.
1. Program Satu Tahun
    - Sains/Teknikal - RM 425.00
    - Perakaunan - RM 375.00

2. Program Dua Tahun
    - RM 425.00 (tahun pertama)
    - RM 215.00 (tahun kedua)

3. Program Satu Tahun di Kolej MARA
    - Sains - RM 480.00
    - Perakaunan - RM 500.00


syukur,, Alhamdulillah la,, tapi melaka beb??? huh?? kne pikir bnyk kali nih,, dah la setahun?? wah2.. struggle gilew lah nanti... hmmmm.. ape-ape pun,, just wait and see.. haha...  yang amek akaun majoriti dapat perlis.. fuyooo~~~  hujung dunia tuh.. bak kate kawan aku,, yang dapat perlis tuh "hujung dunia". haha.. tak la hujung dunia sangat kan?


nak tunggu UPU.. klo upu lagi oke,, better prefer U.. yela,, klo kite masok matrik pun belum tentu kite tak kene campak mana-mana kan?? itu pun aku cakap based on pengalaman anak-anak kawan mama aku + kawan kakak aku,, alaaaa,, cikgu tusyen rakyat aku pun cakap gak,, klo dapat 4flat pun boleh jugak kene campak mana-mana course,, huh???

ape-ape pun,, yang cikgu tuh x de pape pun keputusan.. klo orang kpm call aku hari nih?? huh? masak ahhh aku.. susah ooo.. ingat senang ke interview tuh?? member aku,,, separuh mati nak jawab soalan yang die bagi.. hehe... memang takkk ahhhh.. 


p/s: matrik ohh matrik.. selamat tinggal kolej mara kuala nerang, kedah.

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

2 comments:

  1. ko dapat aliran sains la ni kiranye???ko pg ke x?

    ReplyDelete
  2. a'ah.. aku dapat aliran sains satu tahun punyer...
    tapi,, aku tak pasti lagi.. ape-ape pun,, aku accept je dulu..
    aku nak tengok keputusan UPU dlu,, mggu depan bru keluar.. 6 mei kot..

    ReplyDelete