Tuesday 12 April 2011

KPLSPM,, dimanakah kau??

assalamualaikum,,,,

aku terasa sangat bosan sekarang ini,, tadi,, kol 12,, ayah aku dah call,, die tanye pasal link KPLSPM tuh?? huh? dari pagi tadi aku jadi penunggu setia untuk tawaran temuduga KPLSPM tuh.... tak de pun lagi,, tak kuar lagi link tuh,,, tekan punyer tekan,, tak de pun,, aku ingat aku yang terlepas pandang,, rupe-rupenya, ramai lagi yang nak jadi cikgu pun merana sebab link tuh tak bukak lagi,, ramai gak yang nak jadi cikgu nih,, patut pun die bukak lagi satu tawaran untuk budak-budak yang ade kelayakan Sijil Menengah Agama (SMA) dan seumpanya tuh,, sebab klo diorang just amek periksa tanpa ade apa-apa yang berkaitan pun tak de makna jugak en,, dan aku jugaklah salah eorang daripadanya,, haha ☻

aku sampai saket pinggang tunggu bende tuh,, haha,, tapi lawak pun ade gak,, aku bukak blog eputra,, hoho,, macam-macam diorang komen,, ade yang sampai nak bakar pun ade,,,  kita bakor,, kita bakor aje!!! hehe,, memang lawak lah,, sampai ade yang dah penat jadi penunggu sepenuh masa pun ade,, hehe,, dasyat sungguh diowang nih,, memang dasyat, huhu,,,

hope, kita sama-samalh menanti apa-apa yang akan terjadi selepas ini ea,,,

p/s: aku maseh di dalam dilema,, aku tak tau aku patut atau tak jadi cikgu?? adakah aku telah membuat keputusan yang salah?? atau betulkah???










Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment