Monday 11 April 2011

Never shall I repeat the mistake that I made



huhu,, hoho,,
assalamualaikum,,,,,
aloha!!!

yup,, ntah kenape aku sje je nak update blog aku yang nih,, kesian kat blog aku yang nih, tak usik pun,,, yela,, haha,, aku dah ade blog lagi satu, makkk aiiiiii,, banyak nye la blog yang aku ade,, huh?? tak terlarat den!!!  title blog aku yang nih,, tidak mengisahkan sesiapa pun sebenarnye,, ianya datang secara tiba2 yang mana aku saja je nak bagi semangat kat kakak aku yang tengah bertungkus-lumus berperang dengan final exam die kat kolej matrikulasi pulau pinang,, huh,, jauh tuh,,,, haha,,,, All the best aku ucapkan!!!  chaiyok2!!!!! ☻☻

kini, aku maseh bersedia menunggu ke manakah hala tuju ak selepas ini,,, ke matrikulasikah??? ke asasi kah??? ke Jordan kah??? lagi apakah??? haha.. ntah la,, korang doakan aku tau!!!

Kolej Matrikulasi MelakaKolej Matrikulasi Negeri Sembilan
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment