Wednesday 13 April 2011

perasaan aku??? bagaimanakah???

huhu,, bingung beb!! aku pun tak tahu apa yang akan aku lakukan esok,, esok,, dan esok,, haha,, ble aku memikirkan yang aku tak dapat pun tawaran untuk temuduga bagi menjalani Kursus Perguruan Lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM)..

sedih ke??? gembira ke?? tak taulah,, aku pun maseh binggung,, petang tadi,,, kalau tak slap aku,, JIHA ade mesej aku,, die tanye,, aku dapat tak temuduga tok KPLSPM tuh,, aku cakap lah dengan bangganya,, aku tak dapat pun,, haha ☺,, pastuh,, tetibe lak,, sekarang nih, aku sentap,, haha,, memang pelik betui aku nih,,, lambat sikit effectnye,, perghhhh,, dasyat ahhhh,

oke2,, aku nak ucapkan tahniahlah kat sesiapa yang dapat temuduga tuh,, aku harap, korang yang mohon nih,, memang betui-betui nak jadi cikgu,, bukan macam aku, aku pun maseh tercari-cari lagi kemampuan aku,, aku pun maseh tertanya-tanya lagi,, apa yang akan aku buat dalam jangka masa 10 tahun akan datang?? apakah pekerjaan aku yang seterusnya,, eh2,, silap-silap,, apakah bidang pengajian aku yang seterusnya,, yup,, itulah yang membuatkan aku maseh dalam keadaan tertanya-tanya sehingga sekarang nih,,


jiha and leha,, 

hidup mestilah ade matlamat,, yupp,, aku tau semua tuh,,, aku klo nak bagi nasihat kat orang,, mang aku boleh,, tapi,, setakat nak mempraktikkan dekat diri aku sendiri,, perghhh,, mang hampehlah,, haha,, apadaaaaa,,,,  aku bingung!!!! tolonglah,,  huh??

p/s: setakat nih yang aku tau dapat temuduga tuh adalah najihah ghazali, zaleha tahirin, hazirah khaidir, saiful anwar, syazana nabilah dan fatihah sobri,,  ☻☺☻,, congretzzz!! ♥












Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

2 comments:

  1. Pegawai Khidmat Pelanggan IPGKPT20 April 2011 at 11:50

    salam, maaf mengganggu, sy dr institut pendidikan guru kampus pendidikan teknik. saudari kawan kepada zaleha tahirin kan. sila maklumkan pada dia, kad pengenalan diri dia ada di pejabat pentadbiran institut pendidikan teknik. mungkin dia tercicir waktu temuduga KPLSPM. sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  2. terima kasih Pegawai Khidmat Pelanggan IPGKPT...
    nanti saya maklumkan kepada zaleha tahirin..

    ReplyDelete