Monday 25 April 2011

yeah!!! yeah!! yeah!!

Semakan Panggilan Temuduga KPLSPM
assalamualaikum,,,,, 

hoho,, banggakah aku?? kahkahkah, aku sendiri pun tak tahu,, aku baru je lepas semak untuk calon temuduga,,, namun, apakan daya,, aku tidak dicalonkan pun sebagai calon layak ditemuduga,, haha,, hehe,, hoho.. aku sendiri pun tak tahu,, ape-ape pun aku terima dengan redha,, aku tahu yang Allah sudah memberi peluang yang terebaik untuk aku,, aku tahu Allah masih sayangkan aku,, aku tak mahu jadi seorang yang cepat alpa dengan nikmat yang Allah telah berikan,, aku juga tidak mahu menjadi orang yang cepat merajuk andai sesuatu perkara yang kita minta tidak dikabulkan,,

aku juga nyaris-nyaris @#$^&%$.. hanya aku sahaja yang tahu,, huh?? aku tahu tak sume orang akan mendapat nikmat itu untuk selama-lamanya,, yupp.. memang pun,, ada masanya,, Allah mahu menguji sejauh mana iman hamba-hambaNYA...

ayah aku nak sangat aku jadi cikgu ke? tapi??????????????? entahla,, aku sendiri pun tak pasti,, ape-ape pun aku sudah melepasi tahap kritikal,, haha,, yela,, nak tunggu untuk semakan layak ditemuduga itulah tahap kritiktal bagi aku,, zon merbahaya, itulah nyawa.. haha..





hmmm... itulah,, aku pun tak tahu.. esok,, ayah aku nak buat rayuan.... pulak dahhhh!!!! huhu.. entah la,, tapi,, aku macam nak masuk UniKL.. ayah aku dah setuju nak masukkan aku kat situ.. not bad jugak la,, Foundation In Science and Technology-Enginering..  :D yang foundation tu,, aku minat ke????????????????




that's all for reading,, any suggestion are needed.. 

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

6 comments:

  1. aku pun tak tahu nak jadi cikgu atau tak.. haha
    ayah aku je yang nak sangat soh aku amek untuk cikgu tuh,, die kate nanti senang dapat kje,, huh???

    ReplyDelete
  2. tape rupe ko kn da mcm ustzh da....

    ReplyDelete
  3. atip: ape-ape pun aku tak dapat pun temuduga tuh..
    klo jadi cikgu,, nanti lambat naik pangkat ohhh.. hehe

    ReplyDelete
  4. ooo....bese la 2,dl ayah aku pon ckp mende yg same...jadi ckgu senang,ade ct...n ape tah lagi...skrg ni ko minat ape..ko try jela mintak ape2..kita usaha je dulu..kita mane tau rezeki kita kat mane.....mmg la senang ckp soh amik jd cikgu...tapi kalo ko da xwilling nak jd cikgu nanti rosak plak anak murid ko..hahahaha...ko xmintak matrik ke??

    ReplyDelete
  5. tau tak pe.. rosak pulak bebudak tu nanti.. aku nga tunggu matrik la nih.. 28/4 baru keluar result...

    ReplyDelete