Tuesday 10 May 2011

nak pergi ke tak?

hallu blog!! ♥ aku rasa kebuntuan yang amat sangat sekarang nih,, budak-budak sekolah aku nak buat reunion before our futher studies.. So, aku yang deactivate facebook aku yang sekian baru dua bulan lebih nih, manalah aku tahu kan?? **sorry guys,, aku malas nak reactivate balik** haha ☺. malam tadi punyalah ketua kelas aku,, "chop!!! ex-ketua kelas tahun lepas lah",, banyak kali call aku,, tapi,, aku tak jawap.. hehe☻ aku tengah makanlah time tuh,, so, phone aku kat atas,, mana aku perasan.

the event  is at Hotel Singgahsana, Petaling Jaya.. whoaaahhh!! hotel beb! aku pun tak pernah makan kat hotel,, Tapi,, parents aku kate, hotel tuh bese2 je.. ouh,, okey dokie... aku tak kesah.. so?? the conclusion is??? haha ☺ the hypothisis is accepted!!! kahkahkah☺☻☺.. aku tanya parents aku,, then diorang kate oke.. so, aku pergi jelah,, tapi aku tak nak tunjuk sangat lah yang aku sedang batak nak ikut event diorang.. haha.. inilah fisrt time aku join event diorang..

dulu,, lepas PMR pun diorang ade buat event gak,, tapi aku tak pergi.. perghhhh,, aku berani cakap kat sini sebab event tu memang macam gothic gak la.. yela,, diorang buat kat hotel summit kot.. *sorry, I can't memories it*. klo nak pergi pakai baju warna  merah, hitam atau putih ,,kot la.. aku pun tak ingat sangat.. nasib baik aku tak pergi.. then diorang ade buat event lain,, main ice-kating kat sunway.. tapi,, tak jadi kot.. haha.. ☺

ini pun dah lama gak la aku tak contact diorang,, tapi aku on je phone,, klo diorang call ke,, mesej ke,, aku reply jerrr... just facebook je aku malas nak reactivate balik,, jap2,, actually,, zaf pun ade wat reunion untuk dak2 kelas aku je jumaat nih,, tapi,, aku rasa macam malaslah pulak nak pergi.. memanglah untuk budak-budak kelas aku,, tapi,, hmmmmm.. memang tak pergi kot.. tengoklah.. aku bukannya tahu rumah zaf nih.. kat kelab golf kot.. entah.. aku dah tak ingat,, sebab klo die selalu buat event  pun,, bukannya aku pernah pergi.. hehe *winkwinkwink*  ☻
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment