Monday 16 May 2011

Selamat Hari Guru..

hallu,, hallu..

hari ni tepat tanggal 16 mei.. so, aku nak ucapkan selama hari guru buat semua guru-guru aku yang pernah mengajar aku walaupun sesaat.. hehe.. yela,, ilmu yang cikgu bagi tuh,, susah kita nak dapat ooo.... aku ni pulak,, mase tadika,, aku tak suke pergi tadika,, bermacam-macam tadika parents aku masukkan, tapi, hampeh,, aku asyik nangis je.  so,, sebab tu la, adik-beradik aku selalu kutuk aku sebab aku tak pernah pegi tadika.. klo aku pergi tadika pun,, aku akan duduk kat depan pintu,, tapi,, pintu tu pulak, sebelah dapur,, that's why la aku tadika belaja masak,. haha

oke dokie.. selamat hari guru kepada cikgu-cikgu tadika aku yang berada di beberapa buah tempat,, cikgu skpi, cikgu sekolah agama madrasatul ikhwan,, cikgu2 tuition aku kat saujana,, cikgu2 skpp,, samttaj,, dan semua cikgu2 yang berada di seluruh dunia nih,, SELAMAT HARI GURU.. HAPPY TEACHER'S DAY..

and to all bakal2 cikgu tuh,, selamat buat korang jugak ea..

p/s: mama aku pun cikgu jugak! haha. I love you, mama <3












Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment