Sunday 15 May 2011

weyh.. esok jumaat.. :'(

Assalamualaikum..

hye hye.. hallu.. rasa macam malas nak layan TV malam ni. perut aku yang kenyang gilew nih,, aku bukak laptop.. then,, aku baca-baca dulu blog kawan-kawan aku yang dah updates.. baru update blog aku.. hehe,, tadi pun ade baca blog orang,, tapi sangat sadis bile aku membaca entry die.. okey dokie.. forget about it! aku rasa baik kita tutup kes tuh,, aku takot nanti blog aku nih mausuk berita gara-gara aku dah tersalah memaki hamun orang plus sembil lewa je taip ape-ape dalam blog.. sehingga ade mana-mana pihak yang tersinggung..hehe

edit kahkahkah.. macam tak de ayat lain je ko nak kelentong kawan-kawan ko kan, ain? haha.. betollah.. ak busy.. temankan mama aku, okey,, ikut pada plan asal,, mama aku ada ajak kakak aku dengan aku sekali pergi JAKEL esok.. tapi,, macam dah cancel je,, sebab aku dah beli dah baju untuk orentasi tuh petang tadi,, huh? so, mungkin aku boleh bagi alasan yang aku memang busy,, plus aku xde transport.. hehe,, bukan niat aku tak nak pergi.. tapi I need privacy. haha..

pasal ahad nih pun aku tak sure lagi.. rasa macam tetibe malas pulak nak pergi.. klo aku tak pergi kompem ketue kelas aku saket hati.. yelah,, diorang memang dah booking kot bende tuh.. dah bayar wang pendahuluan dah kot.. hmmmmm?? apa nak buat ea? confused?????????

Cartoon Computer dizzyClipart Computer confusedCartoon Computer dead
Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment