Saturday 7 May 2011

seramlah..

assalamualaikum blog!! halluu..
Bismillahirrahmairrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.

wah,,, wah,, semenjak,, dua menjak nih,, aku asyik main game je.. haha.. aku yang memang jakun nih,, memang jadi bertambah batak,, haha,, aku tak reti main game,, then,, bile kakak aku plus adik aku yang selalu maen game,, then, aku jadi terpengaruh jugaklah,, sampai lebam aku main game,, haha,, eh2,, silap2,, sampai sembam mata aku main game tanpa henti, dasyat betul lah aku main game,, ☻

oke2,, semalam(jumaat) actually result upu keluar,, aku dengan malasnyer pun,, buat bodoh jela bende-bende macam nih,, hehe,, aku bukannya tak nak amek tahu,, tapi aku malas nak excited terlampau sangat kang ada je bende yang terjadi, so,, aku buat selamba plus buat donno je,, hehe,, mama aku banyak kali kot tanye pasal bende tuh lepas mama aku balik rumah tengah hari semalam,, hehe.. padahal, link tuh bukak pukul 12.oo noon.. naseb baik ayah aku tak call aku,, haha,, aku lagi malas nak jawab... cis! tak baik betul aku nih,, ...•••

lepas zuhur, aku gerak pergi aeon bukit tinggi,, kononnye nak melaram shooping kat jusco sebab hari khamis & jumaat ade J-card's day..tapi,, hampeh jew.. aku rasa barang-barang kat situ tak cantek pun.. so,, mama aku pergi cari kasut lagi,, aku pun saja-saja beli kasut lagi,, konon-konon kasut hitam nak pakai kat matrik... kahkahkah.. hmm... tengah-tengah ramai orang tuh,, tetibe ayah aku call mama aku.. ayah aku cakap yang aku dapat upu tu.. kat usim..Alhamdulillah la.. Syukur kepada ALLAH... dengan terkinje-kinjenye aku melompat-lompat keriangan yang sengaja dicipta oleh aku sendiri kat tengah-tengah alam jusco tuh.. haha.. lawakk lah.. aku pun  tak pandang orang kiri kanan so,, aku rasa xde orang perasan pun,, hehe..

Logo USIM

kat jusco tu pun aku jumpe ucu,, mule-mule,, aku terserempak dengan kawan mak cik aku (ucu),,nama die nurkhalilah, ntah,, aku pun tak tahu macam mana nak eja,, tapi,, orang selalu panggil die shamsiah.. hmmm.. tapi,, die tak nampak aku pun,, then,, tengah-tengah ramai orang tuh,, ucu pun call mama cakap die kat situ,, mungkin ucu nampak shikin (along,, kakak aku).. kakak aku ni suke merayap sikit,.. hehe,, dah habis beli,,balik rumah,, haha,, pukul enam lebeyh sampai rumah,, padahal tak beli barang sangat pun,, hehe,, ade less pun mahal jugak,, tapi,, aku sempat jugak beli kasut + jam + beg + baju.. huhu..♥♥♥

ape-ape pun aku nak ucapkan congratulation dekat kawan-kawan aku yang berjaya mendapatkan apa yang korang nak for your futher studies..

p/s: aku drive nak amik adik aku balik sekolah tengah hari tadi,, perghhh,, banyak sungguh kereta kat roundaboard !!!!,, wahai pemandu,, tolonglah hormati antara satu sama lain.. aku taulah yang aku lekat sticker P,, tapi, tolonglah faham!!


gambar sekadar hiasan.. haha☺

Apabila perlu, paksakan diri senyum semanis mungkin. Ini penting semasa kita dilanda keresahan. ♥♥♥

No comments:

Post a Comment